משלוח, תשלום, החזרות

🚚 משלוחים

📦 אנו מציעים משלוחים לכל הארץ ולעולם!
עלות המשלוח מחושבת אוטומטית בעת ביצוע ההזמנה.

אפשרויות משלוח בתוך ישראל:

משלוח שליחים בשומרון

משלוח ביום העבודה הבא לאחר קבלת ההזמנה, משלוח באותו היום אפשרי גם כן, אנא שלחו את ההודעה בווטסאפ. ל-0559537418 לכל שאלה.

  • דואר ישראל – רשום
    עד 14 ימי עסקים, כולל מספר מעקב.

  • משלוח ללוקר (Done)
    משלוח לנקודת לוקר קרובה אליכם, תוך 1–3 ימי עסקים.

  • שליח עד הבית בישראל
    תוך עד 3 ימי עסקים (לא כולל אזורים מרוחקים כמו אילת – שם תיאום מועד אספקה יתבצע אישית, ולא יאוחר מ־7 ימי עסקים).

📍 איסוף עצמי

ניתן לתאם מראש איסוף מהסטודיו שלנו בשומרון.

📢 לאחר שליחת ההזמנה

תקבלו מספר מעקב.
כל התכשיטים באתר זמינים במלאי, ואנו שולחים אותם תוך 1–2 ימי עסקים מרגע ההזמנה.

🌍 משלוחים בינלאומיים

המשלוח לחו"ל מחושב בעת התשלום.
ניתן לבחור בין משלוח רגיל למשלוח אקספרס.

✨ מבצעי משלוח חינם

אנו עורכים מבצעים של משלוח חינם מדי פעם.
משלוח חינם מתייחס למשלוח בדואר בלבד.


💳 תשלום

ניתן לשלם באמצעות:
✔️ כרטיסי אשראי (Visa, MasterCard, Isracard ועוד)
✔️ PayPal
✔️ ביט / PayBox
💵 מזומן באיסוף עצמי

🛡️ התשלומים באתר מאובטחים בטכנולוגיית SSL להגנה על פרטיותך.


🔄 החזרות והחלפות

ניתן להחזיר או להחליף מוצר בתוך 14 יום מקבלתו,
ובתנאי שלא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית.

💰 ההחזר יתבצע באותו אמצעי תשלום שבו בוצעה הרכישה, לאחר קבלת המוצר ובדיקתו.
ברכישה בכרטיס אשראי נגבית עמלת ביטול של 5%.

📦 עלות המשלוח במקרה של החזרה או החלפה תחול על הלקוח.

מוצרים הנמכרים בהנחה או במסגרת מבצע אינם ניתנים להחזרה.מוצר שיוצר בהזמנה אישית לא ניתן להחזרה.

מדיניות החזרות

1. ביטול עסקה כאשר המוצר אינו מתאים / אינו נחוץ לכם

ניתן לבטל עסקה מסיבה שהמוצר אינו נחוץ לכם יותר, ובהתקיים כל התנאים הבאים:

 1. המוצר אינו ייצור אישי ואינו הוכן במיוחד עבורכם.

 2. האריזה לא נפתחה כלל.

 3. המוצר לא נמדד, לא נלבש ולא נעשה בו כל שימוש.

👉 אם החלטתם לוותר על הרכישה – אין לפתוח את הקופסה.

פתיחת האריזה תיחשב כהוכחה לשימוש או למדידה ולכן המוצר לא יהיה ניתן להחזרה.

2. מוצרים שאינם ניתנים להחזרה

מטעמי היגיינה ובטיחות, מוצרים מסוימים אינם ניתנים להחזרה בשום מקרה:

עגילים

 • ניתן להחזיר עגילים רק אם האריזה לא נפתחה כלל.

 • עגילים שנפתחה אריזתם או שנמדדו — אינם ניתנים להחזרה.

תכשיטי פירסינג

 • תכשיטי פירסינג אינם ניתנים להחזרה בכל תנאי, גם אם האריזה לא נפתחה.

3. החזרת שרשראות וצמידים

ניתן להחזיר שרשראות וצמידים רק כאשר מתקיימים כל התנאים הבאים:

 1. התגית ההגנתית המקורית לא הוסרה.

 2. התכשיט לא נלבש ולא נעשה בו שימוש.

 3. האריזה נפתחה בעדינות אך לא נעשה כל ניסיון לחבוש או לענוד את התכשיט.

התגית ההגנתית משמשת כאישור לכך שהתכשיט לא נלבש כלל.

4. החזרות עבור פגם ייצור


במקרה של חשד לפגם ייצור:

 1. יש לפנות אלינו בווטסאפ או במייל.

 2. לשלוח תמונה או סרטון ברור של הפגם.

 3. התכשיט ייבדק כדי לקבוע האם מדובר:

 • ב־פגם ייצור, או

 • בשימוש לא נכון בתכשיט.


פגם ייצור מאומת יזוכה או יוחלף בהתאם.

5. חובה לתאם החזר מראש


לפני שליחת מוצר חזרה, חובה ליצור קשר עם שירות הלקוחות דרך ווטסאפ או מייל לצורך קבלת הנחיות ותיאום ההחזרה.

מוצרים שנשלחו ללא תיאום לא יטופלו.

6. החזרות על מוצרים במבצעי חיסול


מוצרים שנרכשו במסגרת מבצעי חיסול (50% הנחה ומעלה)

אינם ניתנים להחזרה מכל סיבה שהיא, כולל התחרטות.


מבצעי חיסול מוגדרים כמכירה סופית.

 


אחריות על התכשיטים

  1. קולקציית Zahava Midbar – "זהב המדבר"

    • ציפוי זהב: במשך 3 חודשים, במקרה של קילוף הציפוי, אנו מבצעים ציפוי חוזר ללא תשלום. לאחר סיום תקופת האחריות, עלות הציפוי מחדש היא 25 ₪.

    • שלמות התכשיט: במשך 6 חודשים, במקרה של שבירה, אנו נחליף את התכשיט בתכשיט חדש זהה ללא תשלום. לאחר סיום תקופת האחריות, עלות ההחלפה היא 50 ₪.

  2. קולקציות אחרות

    • על כל התכשיטים חלה אחריות ואפשרות לתיקון.

    • עלות הציפוי מחדש או התיקון תלויה במחיר התכשיט ונקבעת באופן פרטני.

  3. תנאים כלליים

    • לאחר סיום תקופת האחריות ניתן לבצע ציפוי מחדש או תיקון של התכשיט בתשלום נוסף.

  4. אופן קבלת שירות האחריות

    • לקבלת שירות במסגרת האחריות יש להביא את התכשיט אל הסטודיו שלנו, או לשלוח אותו אלינו באמצעות שירות משלוחים.

    • איסוף התכשיט לאחר התיקון או ההחלפה מתבצע באיסוף עצמי מהסטודיו, או במשלוח בתשלום על ידי הלקוח.


📞 שאלות נוספות?

📧 דוא"ל: lulinashop.contact@gmail.com
 0559537418📱 וואטסאפ: לשלוח לנו הודעה